Plaatsen jullie mijn 2dehands schroefkit & of air ride systeem ? Neen. Aangezien wij onze kwaliteit van onze plaatsingen en werkzaamheden willen bewaken plaatsen wij enkel nieuwe materialen welke door ons nieuw geleverd zijn.

Plaatsen jullie mijn nieuwe onderdelen welke niet bij Black Sheep Automotive zijn aangekocht ? Neen. Aangezien we naast onze kwaliteit ook onze rendabiliteit wensen te bewaken doen we dit niet.

Monteren jullie mijn gebruikte banden op mijn nieuwe velgen ? Neen. Wij monteren enkel nieuwe banden door ons geleverd.

Nemen jullie velgen over bij de aankoop van een nieuwe set ? Neen. Wij nemen geen wielen over (ook geen nieuwe/ongebruikte).

Willen jullie mijn oude velgen te koop aanbieden in jullie shop ? Neen. Dit kunnen we onmogelijk aanbieden voor al onze klanten.
Hoeveel kost een volledige air ride installatie ? Dit is volledig afhankelijk van de gekozen componenten, hoeveelheid van onderdelen, type onderstel, type aansturing en gewenste manier van plaatsing. Aangezien elke wens en elk budget anders is werken we steeds op maat van onze klant. We vragen dan ook om langs te komen in onze shop voor advies en een offerte op maat.

Ondersteunen jullie "Doe het zelvers" ? Je kan bij ons uiteraard terecht voor alle aankopen van de nodige materialen, echter zijn wij zeer duidelijk in ons beleid dat ‘’doe het zelvers’ alles zelf moeten plaatsen. Wij zijn geen gratis advies bureau voor de doe het zelver. Weet dat de kosten van een begrafenis duurder zijn dan ons tarief voor een correcte en veilige installatie.

Welke velgen raden jullie mij aan voor onder mijn wagen ? Wij werken met meer dan 40 fabrikanten samen, elk merk heeft +- 30 verschillende types, verschillende afwerkingen en verschillende prijzen. Ieders smaak, wens en budget is anders. Het is onmogelijk om deze allemaal per mail aan te bieden, om je zo correcte mogelijk verder te helpen geven we graag advies op maat bij ons in de shop.